The 3rd musketier has arrived! - Reisverslag uit Seehof, Duitsland van Roos, Marjolein en Ilse - WaarBenJij.nu The 3rd musketier has arrived! - Reisverslag uit Seehof, Duitsland van Roos, Marjolein en Ilse - WaarBenJij.nu

The 3rd musketier has arrived!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roos, Marjolein en Ilse

11 December 2009 | Duitsland, Seehof

Marjolein heeft dit getypt maar niet afgerond, maasr ik plaats 'm toch even!

Hallo lieve collega's en vrienden!

Dit wordt 'm dan: m'n eerste blog ever :-) Het heeft me dan ook eerst een kwartier gekost om enigzins mijn weg te vinden op onze site... :-S Maar aangezien mijn Road-avontuur gisteren is begonnen (en het nu al dagen geleden lijkt omdat er zoveel op een dag gebeurt!) wordt het tijd om jullie even bij te 'praten'.

Mijn dag begon gisteren op het jaarbeursplein in Utrecht. Gewapend met een namenlijst trok ik daar ten strijde met als doel: een veilige transfer van Utrecht naar Osnabruck van alle Nederlandse Roadies van shift 2. @12.30: een mega-enthousiaste ontvangst door alle Roadies van de 1e shift bij arrival @ Osnabruck en dus mission completed :-D ! Na een welkomstwoordje van Alexandra kregen we middels filmpjes en een videoclip (!) een beeld van hoe het de eerste shift was vergaan. Daarna een ontzettend lekkere lunch (al het eten is overigens ontzettend lekker en goed verzorgd hierzo :-P niet onbelangrijk...) en de overdracht en verdere kennismaking tussen shift 1 en 2. Hierna was het helaas al tijd voor afscheid: tijd voor shift 1 om op 'onze' bus te stappen en huiswaarts te keren :-(

Aangezien Roos in de vorige blog al een aardig beeld van het programma hier heeft geschetst (lezingen, workshops, werken aan het manifest, feesten en natuurlijk scooteren), ga ik jullie hier niet opnieuw mee lastig vallen.

Verslag uit: Duitsland, Seehof

Roos, Marjolein en Ilse

Wat gaan we doen? 2 weken lang elektrisch scooteren van Den Bosch naar Kopenhagen met 100 jongeren. Onderweg werken de jongeren aan een manifest met een boodschap over klimaat en duurzaam transport. Ilse: 2 t/m 16 december onderweg als teambegeleider. Roos: 2 t/m 6 december onderweg als teambegeleider. Marjolein: 6 t/m 11 december onderweg als teambegeleider. www.theroadtocopenhagen.com

Actief sinds 27 Nov. 2009